انگیزه بزرگ برای انتشار خود، پیشرفت سریع فناوری، به ویژه رشد تصاعدی اینترنت و گذار عمومی از فناوری آنالوگ به دیجیتال است. اینترنت به عنوان «معادل بزرگ» دنیای نشر توصیف شده است که به نویسنده اجازه میدهد کتابهایش را در آنجا قرار دهد و «برهنه در برابر جهان بایستد». پیشرفت در کتابخوان ها و تبلت های الکترونیکی خوانایی را بهبود بخشیده است. این دستگاه ها به خوانندگان این امکان را می دهند که چندین کتاب را در یک دستگاه کوچک قابل حمل “حمل” کنند. این فناوریها به کتاب اجازه چاپ یا تحویل دیجیتالی پس از سفارش را میدهند، بنابراین هیچ هزینهای برای موجودی انبار وجود ندارد. فناوری چاپ بر اساس تقاضا، که در اواسط دهه 1990 در دسترس قرار گرفت، می تواند محصولی با کیفیت برابر با ناشران سنتی تولید کند.
یکی از استراتژیستها به نویسنده پیشنهاد کرد که یک کمپین بازاریابی خلاقانه داشته باشد و هر روز یک تاکتیک را امتحان کند، در حالی که این تاکتیکها را مطالعه میکند که خود ناشران موفق انجام میدهند. این نویسنده سالانه تقریباً 70000 دلار برای خلق و تبلیغ کتابهای خود هزینه میکند و دهها مترجم آزاد را برای بخشهای مختلف تجارت خود به کار میگیرد. نویسنده دیگری که خود منتشر کرده بود 80 کتاب را به دوستان خود اهدا کرد که به دوستان خود گفتند تبلیغات مثبت ایجاد کنند. راهبردی که به بسیاری از نویسندگانی که خود منتشر میکنند کمک میکند، نوشتن مجموعهای است که در آن قسمت اول رایگان است و برای شمارههای بعدی هزینهای دریافت میکند. در مورد بازار کتاب الکترونیکی، انتظار می رود نویسندگان مستقل سهم فزاینده ای از این بازار را به خود اختصاص دهند.
مراحل چاپ کتاب به زبان ساده
بسیاری از خدماتی که در اینجا ذکر می کنید برای من ضروری نیستند. من شکایت زیادی نمی کنم و اکثر خوانندگان من مشتری دائمی هستند، بنابراین باید در این زمینه خوب عمل کنم. برای توضیح کامل در مورد اینکه چرا اشتباه می کنید، به تأثیر رابرت کالدینی بر روانشناسی متقاعدسازی مراجعه کنید.
قبل از امضای قرارداد بخواهید نمونه هایی از کارهای طراح را ببینید و انتظار داشته باشید حداقل 500 دلار برای طراحی جلد حرفه ای هزینه کنید. میانگین گروه، میانگین گروه، صدک 95، صدک 5، گران ترین عنوان، کم هزینه ترین عنوان 1 $30,091 $27,955 $57,991 $18,678 $65,921 $ 16,4012 $ 44,906 $42,851 $69,417 $ اختصاص داده شده در مطبوعات مربوط به اندازه مطالعات مختلف و هزینه های مربوط به انتشار 26,2. به این ترتیب، مدلی برای چگونگی مطالعه یک مطبوعات دانشگاهی ساختار هزینه آن ارائه می دهد. امیدواریم، ناشران و سرمایهگذاران بتوانند با دقت بیشتری مواردی را که شامل میشوند – و شامل نمیشوند – هنگامی که موضوع مبهم هزینههای انتشار مطرح میشود، توصیف کنند. بیست دستگاه مطبوعات به این تلاش ملحق شده اند تا عمیقاً در مورد هزینه های کارکنان، هزینه های سربار و سایر هزینه ها تحقیق کنند و داده ها را به روشی مشترک به اشتراک بگذارند تا ما به عنوان یک جامعه بتوانیم شروع به درک همه متغیرهای معادله کنیم. امروزه خدمات خودنشر و هزینه چاپ یک کتاب بیشتر از انتخابی که نویسندگان قبلا انجام داده بودند، معنادار است.
چاپ کتاب
بدیهی است که اگر با یک چاپگر محلی کار کنید، این کار هزینه کمتری نسبت به چاپگر در شهر، ایالت یا کشور دیگر دارد. حتماً در مورد هر سرویسی که قصد استفاده از آن را دارید به طور کامل تحقیق کنید تا مطمئن شوید که شهرت خوبی دارد و چندین سال تجربه دارد و یک شبه از بین نمی رود. (متاسفانه، این اتفاق بیشتر میافتد.) برخی از شرکتهای بزرگ به دلایل مختلف درگیر دعاوی قضایی هستند، بنابراین بررسی دقیق کلیدی است. شرکت های ترکیبی باید از توزیع کتاب به خرده فروشان آنلاین پشتیبانی یا مدیریت کنند. برخی از شرکت ها برای قرار دادن کتابفروشی وعده داده شده حق بیمه دریافت می کنند، اما همیشه آنقدرها که به نظر می رسد جذاب نیست. وقتی کتابها در عرض 60 تا 90 روز فروش خوبی نداشته باشند، کتابفروشیها آنها را پس میدهند و انتظار بازپرداخت کامل را دارند.
من نمی توانم این کار را برای آنها انجام دهم و برای آن پول نمی گیرم. مشکل این است که من به بسیاری از بسته های بازاریابی بزرگ اعتقادی ندارم زیرا می دانم که کتاب مهمترین چیز است. با این حال، ممکن است زمانی که نویسندهای که خود منتشر میکند، یک کتاب پرفروش ایجاد میکند، پیشنهاد یک ناشر بزرگ را بپذیرد. برخی از ناشران سنتی فهرست های پرفروش و عناوین خود منتشر شده را جستجو می کنند و به دنبال کتاب های جدید برای فروش هستند. مارک کوکر، رئیس Smashwords، پیشبینی میکند که برای ناشران سنتی جذب بهترین نویسندگان خود منتشر سختتر خواهد بود، زیرا ناشران سنتی آنقدر پول نمیپردازند. عوامل ادبی و ناشران با مبالغ هنگفتی به سراغ نویسندگانی که خود منتشر شدهاند موفق میشوند.
درک عمیقتر از هزینههای تمام فعالیتهای مربوط به ایجاد یک کتاب برای ناشران مفید خواهد بود، صرف نظر از اینکه کدام مدلهای تجاری را انتخاب میکنند. این درک همچنین برای کتابخانهها و سایر ذینفعان مرتبط با حفظ یک اکوسیستم پایدار برای انتشار مطالعات مهم است، زیرا اتکا به اعداد مبتنی بر مدلهای تجاری پیچیده و اختصاصی تهدیدی برای تضعیف پایداری بلندمدت است. اگر انتشار مطالعات دسترسی آزاد گسترش یابد، برای سرمایهدارانی که انتظار شفافیت در حسابداری از ناشرانی که از کارشان حمایت میکنند، مهم خواهد بود.
چاپ كتاب
در برخی موارد، استخدام یک سرویس انتشارات ترکیبی می تواند مقرون به صرفه باشد و باعث صرفه جویی در زمان و تلاش در راه اندازی کسب و کار شما شود. به برخی از گروه های فیس بوک مانند Wide for the Win یا Sell to Authors بپیوندید و از ویراستاران بپرسید. آهنگ های زنگی وجود دارند که هزینه زیادی ندارند و کار بسیار خوبی را انجام می دهند. من هرگز بیش از 600 دلار برای یک کتاب نپرداخته ام، و این برای یک ویراستار سابق از یک انتشارات پنج نقطه ای بود. (من او را در یک کنفرانس نویسندگی ملاقات کردم.) با این حال، هزینه می تواند بیش از 1000 دلار باشد.
نحوه چاپ کتاب
نمونههای بزرگتری از نویسندگان خود منتشر وجود دارد که کتابهای خود را به خردهفروشهای بزرگی مانند Barnes & Noble، Target و Walmart میفروشند. در حالی که بازار نشر تجاری، مخاطبی است که به طور کلی کتاب میخرد، بازار ناشران غرور، خود نویسنده است. برخی از نویسندگان نسخههای مهمی از کتابهای خود را خریداری میکنند، که سپس به عنوان هدیه یا اقلام تبلیغاتی استفاده میشوند.
صفر تا صد چاپ کتاب
این برای تحلیل تطبیقی بسیار مفید است، اما نشان می دهد که واحد اندازه گیری مطبوعات است، نه کتاب. گزارشی که در اکتبر 2013 توسط OAPEN-Netherlands منتشر شد، با عنوان “غربالگری پروژه انتشار مطالعه ای در مورد دسترسی آزاد در هلند” شروع به نشان دادن این پیچیدگی کرد. این مطالعه بر روی نمونه ای متشکل از 50 عنوان از 9 ناشر در هلند تمرکز دارد و میانگین قیمت 12000 یورو (یا حدود 16700 دلار) و محدوده هزینه 50 کتاب مورد مطالعه را از 6082 تا 20660 یورو نشان می دهد. با این حال، در نهایت، مدلهای قیمتگذاری باید بر اساس هزینههای واقعی باشد و تعیین «قیمت مطالعه» بسیار دشوار است. در حالی که، از یک سو، ناشران بسیاری از هزینهها، بهویژه هزینههای متغیر مرتبط با چاپ و سایر هزینههای خارج از جیب را از نزدیک پیگیری و پیشبینی میکنند، زمان کارکنان داخلی به ندرت به هزینههای تولید کتاب اختصاص مییابد. دستیابی به عددی که بهطور دقیق نشاندهنده هزینه کامل انتشار یک مطالعه باشد، ممکن است ناشران را ملزم به انجام برخی روشهای حسابداری کند که در گذشته انجام ندادهاند.
چگونه کتاب چاپ کنیم